Sydney - Laatste dag

Dit is het dan! De laatste avond. Morgen gaan Silvia en Daniel terug naar Nederland. Wij blijven nog 2 dagen in Australie, in Woloongon, en gaan daarna verder naar Thailand en Malaisie. Van daar uit zal het wat moeilijker zijn om de site bij the houden, dus zie dit verhaal maar als het laatste van de vakantie. Misschien dat Daniel nog wat verhalen over Sydney plaatst, maar wij zullen de volgende maand nog lekker van onze vakantie genieten en als we weer terug zijn de verhalen persoonlijk overleveren.

Nu nog even uitbuiken op de hotelkamer met een lekker wijntje en biertje, na een lekkere maaltijd aan de Darling Harbour.

Gerrit en Anneke

We wensen Marcel en Veronika nog een prachtige maand in Thailand en Maleisie toe.Voor Silvia en Daniel een heel goede terugreis toegewenst.Silvia,ik heb je gemist op de afdeling.
We hebben ontzettend genoten van jullie verhalen en mooie foto's.Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

Hartelijke groet van Gerrit en Anneke Kloosterboer.

mihacha

Nu dan 7 weken verhalen en de mooiste plaatjes uit NZ.
Marcel en Veronika de guitigste waai van een Thai en lekker genieten samen! Daniel en Silvia we hopen jullie snel te zien om de echte verhalen te horen! Goede reis verder en door en voor elkaar! Dikke kus Miriam Hans & Chai

Marjo

Hallo allemaal
Wat is dat toch nog snel gegaan!
Silvia en Daniel: goede thuisreis.
Marcel en Veronika: nog een hele fijne tijd in Thailand.
Groetjes, Marjo

jannie en wim

Voor Silvia en Daniel een goede vlucht en Marcel en Veronica nog een goede reis en veel plezier in Thailand gewenst.
De tijd is voorbij gevlogen ,maar wij hebben genoten van jullie verslag.
Toch ben ik wel bl;ij ,dat ik je nog even op de afdeling zie Sil.voordat ik weer ga
groetjes Wim en Jannie Overduin

Joke & Gerard

Bedankt voor je sms'je Sylvia, hier alles oke, nou ja....moet er wel even doorheen.Kan nog slecht licht verdragen, laat me thuis wel verwennen. Een hele goede terugreis, en voor Marcel & Veronica nog heel veel reisplezier de laatste paar weken! We vonden het leuk met jullie "mee te reizen". Toi toi

elly

syvia en daniel een goede thuisries en marcel en veronica een hele fijne maand gewenst geniet ervan
groetjes van ons

Tiny van Winsen

Veronika en Marcel,
Heel veel plezier nog met de rest van jullie vakantie.
Groetjes Tiny en Zeger

Rob van der Meij

Geniet er nog van de laatste weken, het is zo weer begin april:-) Jammer dat we geen verhalen/fotos meer kunnen zien. Maar die komen vast nog wel een keer.

groet!!

Gerard en Joke

Hoi hoi,

Het zal wel een stuk rustiger zijn nu de "jonge lui"naar huis zijn. Ik heb jullie verhalen weer met veel plezier gelezen. Jammer Marcel dat er niet meer verhalen komen. Die houden we dan maar tegoed als jullie weer thuis zijn.
Voor Syl en Daniel zal het wel weer wennen zijn in de bewoonde wereld.

groet Gerard

saskia schinkel

lieve Veronika en Marcel,

Mooi he maleisie...ben benieuwd hoe het is in Pi pi. Nog genieten en alvast goede reis terug!
Knuffel Michiel, Anne en Saskia