Thailand

Even een snel berichtje. We gaan zo met het vliegtuig naar Laos, komen daar eind van de middag aan en blijven 3 nachten. Gisteren de omgeving van Chang Mai bekeken; tempels olifanten, opleidingscentrum tempel en weer terug naar hotel. De afgelopen dagen hebben we het rustig aan gedaan, oja de langnekken was interessant. In het begin toen ik dat zag werd ik er misselijk van. Naartuurlijk ook wat tempels bekeken en de omgeving van ons resort was heel mooi.

gr V en M

piewie

Hoi Veronika & Marcel,

zie dat jullie weer langzaam aan naar de noordelijke helft van de wereldbol onderweg zijn.... nog 3 weken en dan zit de pret er op...klinkt weliswaar alweer kort...maar aan de andere kant: een vakantie van 3 weken is normaal gesproken toch niet verkeerd...geniet er dus nog maar lekker van....wel de airco aanhouden, da´s wel verstandig
groet
Peter

Rob van der Meij

Hé Marcel, als je het toch zo rustig hebt, mag je best wat langere verhalen schrijven hoor!!!
Nog veel plezier en zeker nog naar Doi Suthep gaan!