Thailand

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van ons vandaag zijn wee weer terug in Thailand, de afgelopen 4 dagen zijn we naar Laos geweest, Luan Prubang dit is een prachtige stad die mede met hulp van de Unesco weer in oude stijl hersteld wordt. Het land is nog erg oorspronkelijk en de mensen zijn er nog vriendelijker dan in Thailand, ik blijf natuurlijk een Hollander het eten kost daarbijna niets, alcohol is wel duur. Gisteren het platte land bezocht, veel reisvelden. We zijn nu wel een beetje moe komt mede omdat we al om 5 uur op moeten om naar een monniken optocht te kijken. Ga zo maar even zwemmen om af te koelen doe wel een T shirt aan omdat het water maar 31 graden isander vat ik een koudje.

Gerard alvast gefeliciteerd met je verjaardag

Gr Veronika en Marcel

mihachai

Hoi Marcel ik vind dat je het goed doet hoor van jullie tijd daar ook toch nog iedere keer een verslag! Merken jullie nog iets van de onrust aldaar met leiding van het land? Nu Veronika koop je niet lek daar met al die spotgoedkope merkartikelen , doe een waai en genieten deze weken veel in het land van de glimlach! Hug Mir Hans en Chai

silvia

ZWEMMEN ???? ik wil wel een foto zien.
Vakantie het is wel afzien he? lekker eten, af en toe een keer vroeg op , een lekker biertje op zijn tijd mooie dingen zien, heerlijk geniet er maar van.
liefs silvia

ton de zoeten

Hoi Marcel,
Nog even en dan ben je al weer terug
wat gaat de tijd snel hier aan deze kant van de aardkloot
Nou ben straks benieuwd naar alle verhalen
groetjes en nog ven volhouden
ton de zoeten

Henny Koerts

Hoi Veronica en Marcel,
Veronica, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Jullie hebben er vast een bijzondere dag van gemaakt?
Nu ga ik jullie laatste verslagen lezen.
Liefs, Henny.

piewie

welkom terug..fijn of jammer...? dat is aan jullie! mooie verslagen gelezen, prachtige foto´s gezien, ongetwijfeld volgen er nog veel meer, we spreken elkaar weer gauw.
groet
Peter