Thailand

Hoi allemaal verrassing hier toch nog een berichtje van ons.

Zoals jullie weten zijn we na Sydney via Bangkok naar naarMaleisie gevlogen eersts een nachtje in Kuala lumpur, daar hebben we in het centrum en tegenover de twin towers geslapen, mooi uitzicht zeker als het donker is. Daarnaa zijn we 3 nachten in het Nationaal park tama negara gweeest. Om daar te komen moet je eerst 3 uur met de bus en daarna ca 3 uur met een longtail boot, Prachtig om dwars door het oerwoud te varen. Hier is het gelijk een stukje warmer dan in Bangkok. In het NP park hebben we oa een avond wandeling, bush walk en een aantal boottochten gedaan. De eerste avond was onze airco kapot en die heb je bij 39 gr wel nodig de 2e avond viel de stroom steeds uit in onze chalet en de 3e avond ging alles goed nadat we van chalet verwisseld zijn. Na Maleisie zijn we weer naar Bangkok gevlogen daar 2 dagen niet veel gedaan we hadden een kamer op de 29 e etage met prachtig utzicht.vanuit Bangkok start onze rondreis. Inmiddels zijn we in Chiang May. Vanuit hier gaan we nog diverse trips doen. De tijd gaat zo snel, over 3 weken gaan we alweer naar huis. Met ons gaat het goed ook omdatwe op de juiste momenten uitrusten waardoor wede warmte goed vedragen maar echt in de zon liggen doen we niet, maar in de schaduw smaakt een biertje ook!!!

Tot de volgende keer groetjes Marcel en Veronika

elly

hoi marcel en veronika
fijn dat t met jullie goed gaat geniet nog van de laayste drie weken en stuur een beetje warmte hierheen groetjes elly

silvia

Heel leuk dat jullie toch nog een verhaaltje hebben geschreven,deze verhalen zijn toch wel om een beetje jaloers op te worden, heerlijk. Geniet er maar van het gaat zo snel. En vergeet ook vooral niet om te genieten van het heerlijke thaise eten. groetjes siliva

silvia

oh ja nog wat vergeten , geniet van de thaise biertjes

Joke

Klinkt allemaal leuk en we zijn zeker jalours wat betreft de warmte, maar........heel langzaam gaan de temperaturen hier ook omhoog. Dus tegen de tijd dat jullie over 3 weken in Holland zijn, heb je kans dat jullie direct met het voorjaar te maken hebben. Wat een slimme zet om precies tijdens de wintermaanden het kikkerlandje te ontvluchten. Smaken de thaise biertjes nog ergens naar Marcel?? Hier alles oke, met mijn oog gaat het langzaam beter, de "mist" begint aardig op te trekken. De pijn is nog niet helemaal weg, maar dat kan ook niet na 2 weken. Ik krijg steeds meer energie, maar ik mag nog niets doen, dus dat is wel even slikken. Wandel wel elke dag, moet toch even een frisse neus halen. Heb zo'n bleek bekkie, echt zo'n ziekenhuis kleurtje. Betekent dit jullie laatste reisverslag of volgen er nog meer? Pluk de dag zou ik zo zeggen, en af en toe een paar rustdagen is nog zo gek nog niet, zeker gezien de "leeftijd" hahahaha,
lieve groeten van ons
J&G